brigep.reismee.nl

We hebben er zin in.

Dag allemaal,

Dit is even een eerste testje om te kijken hoe we de site kunnen vullen.

De foto’s bovenaan deze site heb ik 10 jaar geleden gemaakt in Kirgizstan en Xinjiang. In Kirgizstan was ik ook 5 jaar geleden nog, het is er zoooooo mooi. In Xinjiang rond Kashgar was ik dus al 10 jaar niet meer…….Ik ben daarom erg blij dat Eppie met mij deze kant op wil. Ben erg benieuwd of het er nog steeds zo mooi is! Hopelijk lukt het ons jullie mooie foto’s en verhalen te sturen. We hebben alleen maar Wifi in de grotere plaatsen. Uiteraard niet in de yurt! Maar wie weet waar nog wel…

We hebben heel veel zin in onze reis!

Tot gauw!

Brigitte [en Eppie]

Reacties

Reacties

Klaas

Ik ga zeker met belangstelling jullie reis volgen!!

Wil

Veel reisleider, geniet ervan!!

Willemien

Ook ik ben erg benieuwd!

Geert Jan

Ik wens jullie een goede reis en een hele mooie vakantie.

Marjon en Ytzen

Goede reis, ga lekker genieten en wij genieten mee! ,veel plezier?

Tijn

Ik wens jullie een heel fijne vakantie. Ben benieuwd naar de verhalen en foto`s. Leuk om jullie te kunnen volgen. :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!